SK Felda Bukit Jalor

Jalan Muhibbah, 73200 Gemencheh, Negeri Sembilan Darul Khusus

22 January 2018

Pelancaran Program NILAM 2018

Pada 17 Januari bertempat di tapak perhimpunan, telah dilangsungkan satu program NILAM yang dinamakan sebagai Program Nilam Tambah Baik yang telah dikelolakan oleh Guru Nilam SKBJ iaitu Pn Norazlina binti Aman. Program ini telah disempurnakan oleh Yang Berusaha Tuan Guru Besar, En Basri bin Hj Yusof. Dalam ucapan perasmianya, beliau menyeru warga SKBJ untuk menyahut amalan membaca dalam kalangan warga sekolah baik dari pelajar mahupun guru-guru. Beliau juga mengingatkan murid-murid supaya sentiasa mengunjungi perpustakaan sekolah di mana boleh membaca pelbagai buku untuk menambahkan pengetahuan. 


Pn Azlina sedang memberi penerangan kepada murid-murid mengenai pelaksanaan program Nilam Tambah Baik ini yang akan dijalankan bermula bulan Januari sehinggan November 2018.


Yang Berusaha Tuan Guru Besar, En Basri bin Hj Yusof menyampaikan ucapan seterusnya telah menyempurnakan Program Nilam  untuk warga SKBJ.




Tahniah diucapkan kepada Pn Azlina dan Jawatankuasa Nilam dan kerjasama Pusat Sumber Sekolah atas pengelolaan pelaksanaan Program Nilam Tambah Baik untuk sesi 2018. Semoga terus tersemai budaya membaca dalam kalangan murid dan guru serta semua warga SKBJ. #NadiIlmuAmalanMembaca #BangsaMembacaBangsaBerjaya







No comments :

Post a Comment